czwartek, 28 czerwca 2012

Wyzwanie KolorTon Pomarańczowy

Blog ten założyłam kieeeeedyś tam kiedyś, jeszcze studentką będąc, nawrzucałam zdjęć, prezentacji - ot tak, na próbę - i zostawiłam samopas, zapomniawszy o tym, że twór taki powołałam do życia. Odkryłam to kilka dni temu, wystawiając dwie prace na wyzwanie konkursowe Kreatywnego Kufra. Okazało się, że w komentarzu pojawiam się jako użytkownik Bloggera... eureka... zatem - cóż - usunąć bloga - nie usunęłam, postanowiłam zacząć zamieszczać tu tytułowe "różne różności", a zacznę od podzielenia się pracami, o których mowa powyżej oraz o samym wyzwaniu Kreatywnego Kufra.



Oto "marchewkowy" komplet wykonany z korala bambusowego pomarańczowego, który owinęłam drutem posrebrzanym. Bigle - srebro pr. 925



Druga praca zgłoszona na wyzwanie KolorTon POMARAŃCZOWY to wisior wykonany z miedzianego drutu w pracochłonnej technice wire wrapping. Spędziłam nad nim kilka godzin, kilkakrotnie, w poszukiwaniu formy zmieniając wyjściowy projekt. W środku 14 mm fasetowana kulka czerwonego agatu. Długość wisiora: 8,5 cm, szerokość: 4.5 cm.


Poniżej zamieszczam link do Wyzwania. Jeśli zdążę - dołączę jeszcze jedną pracę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz